Vampyrsøndag

Jeg tror det var en bra helg. Men etter noen tequila på byen så vet jeg faktisk ikke. Ribbeina, albuen, armen, rompa og ryggen verker. Har visstnok ramlet på isen i hvert fall en gang, men kan umulig ha slådd meg alle de plassen den ene gangen. Politiet kom på nache og kastet alle ut, de måtte dirke opp badedøren for å finne meg i fosterstilling på gulvet. Full trur du? Heldigivs tok en kompis vare på meg. Våknet opp uten sko, jakke, veske og bakdeksel på mobilen. Uvisst hvordan jeg faktisk fikk mobilen med meg. Tyvlånt arbeidsskoene til han ene som bodde der. Og, herregud.. Nå er jeg syk (ikke fyllesyk, men syk). Og hater livet litt.

Lå på sofaen med et brød og en ost på magen for å klare å spise i går. Jeg hadde ikke sjangs å stå, sitte eller gå. Værste av de værste dagene. Bare glad det ikke fins bilder.

Bilde

Man har ikke det mer moro enn man lager selv. Dette var i går med mitt nye vampyrgodteri. «æææh!! Eg må gjømme meg! Eg ska ta tunga vekk fra ho!!» -Leander – 2,5 år.

Legg igjen en kommentar

